Lapsi kokkaa

VARHAISNUORTEN KERHOT

24.2.2024:

Kokkokankaan Kokkikerhon parillisten viikkojen ryhmässä eli A-ryhmässä ”Raastimet” on tilaa muutamalle uudelle kokkikerholaiselle :)

Ilmoittautuminen löytyy Kokkokankaan kerhojen kohdalta.

8.1.2024:

Kerhot jatkuvat viikolla 3.

1.11.2023:

Pappilan pelikerho muuttuu: 1-4 -luokkalaisten pelikerho on maanantaisin klo 16.30-17.30, ja
5-7 -luokkalaisten pelikerho on maanantaisin klo 17.30-18.30. Ilmoittautumislinkit löytyvät Pappilan kerhojen kohdalta.

16.10.2023: Uusi kerho alkaa!

Kokkokankaan seurakuntakeskuksella alkaa viikolla 44 eli syysloman jälkeen maanantai-iltaisin klo 17-18 Teemakerho! Kerhossa on vaihtuvat teemat, esimerkiksi: halloween, itsenäisyyspäivä, joulu, uusivuosi, pääsiäinen….

Teemakerhoon ilmoittautuminen löytyy Kokkokankaan varhaisnuorten kerhojen kohdalta.

18.9. 2023:

On tullut uusi kokkikerho! Kokkokankaan kokkikerho alkaa viikolla 39, B-ryhmän kokoontumisella.

Ilmoittautuminen löytyy Kokkokankaan varhaisnuorten kerhojen kohdalta.

Kerhoihin ovat tervetulleita 7-13 -vuotiaat koululaiset!

Kun ilmoitat lapsesi kerhoon, on hänelle kerhopaikka koko vuodeksiKerhon osallistujamäärä on kerhosta riippuen 10-12 lasta / kerho, varasijoja on 4.

Lapsi on tervetullut mukaan heti kerhojen alettua, ilman erillistä ilmoitusta. Ilmoittautumisesta ei tule erillistä vahvistusta sähköpostiin. Mikäli olet epävarma onko ilmoittautuminen tullut läpi, voit olla yhteydessä Sagaan ja kysäistä!

Kerhoilmoittautumisen voi perua viestillä (Saga Jarva p. 050 911 3374) tai sähköpostilla (saga.jarva@evl.fi). Ilmoitathan, mikäli lapsi peruu tai jättää kerhon kesken, näin saamme kerhopaikan sitten varasijoilla odottaville! Ilmoita peruessasi lapsen nimi ja mitä kerhoa peruminen koskee. Katsothan tarkkaan, mistä kerhosta on kyse (esimerkiksi Puuhakerhoja on monia, eri päivinä ja eri toimipisteissä!)

Kerhoihin voi ilmoittautua mukaan myös keskellä kautta, jos niissä on tilaa. Mikäli kerhoissa on tai niihin vapautuu tilaa, siitä tulee tieto tälle sivulle. Kaikista varhaisnuorten kerhoihin liittyvistä asioista ja muutoksista tiedotetaan myös Kempeleen seurakunnan Facebook-sivun kautta.

On mahdollista, että kesken kauden tulee uusia kerhoja! Kannattaa käydä välillä vilkaisemassa, olisikohan tullut joku uusi kerho.

Mahdollisista lyhyistä teemakerhoista, jotka kokoontuvat 4-6 kertaa ja jotka keskittyvät jonkun teeman ympärille, tulee myös tietoa tälle sivulle ja Facebookiin.

Kokkikerhot kokoontuvat joka toinen viikko niin, että viikolla 36 aloittaa A-ryhmä, joka kokoontuu parillisilla viikoilla, ja viikolla 37 aloittaa B-ryhmä, joka kokoontuu parittomilla viikoilla. B-ryhmien kokoontumisia tulee syyspuolella tästä johtuen pari vähemmän (syyslomaviikolla 43 ei ole kerhoa.)

Mikäli kerho esimerkiksi sairastapauksen takia yllättäen peruuntuu, siitä lähtee pikimmiten tieto huoltajan sähköpostiin. Myös kerhopaikan oveen tulee lappu, että kerho on peruttu.

Kaikki kerhot ovat maksuttomia!

Lisätietoa saa Sagalta p. 050 911 3374 tai sähköpostitse saga.jarva@evl.fi.

KEVÄÄN 2024 KERHOT:

ILMOITTAUDU TÄSTÄ Kokkokankaan seurakuntakeskuksen kerhoihin

Kokkokangas, Kissaojantie 12 (Sisäänkäynti kerhopuolen ovesta)

Teemakerho maanantaisin klo 17.00-18.00

Kokkiksen Kokkikerho maanantaisin klo 17.30-19.00

Ryhmä A ”Raastimet” parillisilla viikoilla (alkaa viikolla 40)

Ryhmä B ”Läviköt” parittomilla viikoilla (alkaa viikolla 39)

Kokkiksen Puuhakerho tiistaisin klo 18.00-19.00

ILMOITTAUDU TÄSTÄ Kirkon monitoimitilan kerhoihin

Kirkon monitoimitila, Piriläntie 190 (Sisäänkäynti sakastin ovesta eli sivuovesta, ei pääovesta)

Lautapelikerho maanantaisin klo 16.30-17.30

Askartelukerho tiistaisin klo 17.30-18.30