Yksinäisyys

Yksinäisyys saattaa yllättää elämäntilanteesta ja iästä riippumatta. Yksinäisyyden on todettu lisääntyneen sosiaalisen median aikakaudella.

Jos koet itsesi yksinäiseksi, voit olla yhteydessä seurakunnan diakoniatyöntekijään. Meillä seurakunnassa on tarjolla paljon erilaisia tilaisuuksia ja tapahtumiaLinkki avautuu uudessa välilehdessä, joihin ihmiset kokoontuvat yhteen.

Seurakunnassamme on tarjolla myös monenlaisia vapaaehtoistehtäviä, joiden kautta pääset samalla tutustumaan uusiin ihmisiin. Vapaaehtoistehtävien myötä olet tekemässä tärkeää työtä yhteisen hyvän eteen.

Kohtaamispaikkana toimii oivallisesti Kahvila IlonpisaraLinkki avautuu uudessa välilehdessä, jossa kempeleläiset tapaavat toisiaan.

Yhteisiä kohtaamishetkiä ovat myös päivä- ja seurakuntapiiri, jotka järjestetään vuoroviikoin Kokkokankaan seurakuntakeskuksessa sekä Pyhän Kolminaisuuden kirkossa. Keskiviikkoisin vietetään Pyhän Kolminaisuuden kirkossa PapupataLinkki avautuu uudessa välilehdessä-kerhoa kello 9-12, jossa on tilaisuus viettää aikaa kaikenikäisten seurakuntalaisten kanssa.