Ilmoittautuminen rippikouluun

Rippikoulu-ilmoittautuminen tapahtuu kotisivujemme kautta 14-24.9.23 välisenä aikana. Täytä ilmoittautumislomake ja yhteystietosi (osoite, sähköpostiosoite, puhelinnumero) huolella, jotta tieto kulkee mahdollisimman hyvin. Tiedotamme sähköpostitse ryhmäkohtaisista tapaamisista.

Ilmoittaudu rippikouluun tästä.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Kempeleen seurakunnan rippikoulujen vaihtoehdot:

• Rippikoululeirit; rippikoululeirejä on vuoden aikana yhdeksän (kaksi ryhmää tammikuussa 2024 ja kesällä 2024 seitsemän rippikouluryhmää)
  • Päiväriparit; Kaksi päiväripariopetusryhmää kokoontuu Kempeleessä, toinen kesäkuussä 2024 ja toinen heinäkuussa 2024

Kukin ryhmä toteutuu, mikäli ryhmässä on ilmoittautuneita riittävästi.
Leirit pidetään seurakunnan leirikeskuksessa Luurinmutkassa Utajärvellä, paitsi Talvileiri 2 pidetään toisessa sijainnissa.
Leiristä on ruoka– ja kuljetusmaksu. Päiväkouluista on ruokamaksu. Hinnat lukevat jokaisen ryhmän tiedoissa.
Rippikouluvaihtoehdot aikatauluineen ovat nähtävillä omalla välilehdellään.

Mikäli olet menossa kotiseurakunnan ulkopuolelle rippikouluun esimerkiksi jonkin järjestön rippikouluun, sinun tulee silti ilmoittautua rippikouluun kotisivuillamme tämän linkin kautta.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Järjestöjen rippikoulun käyvät rippikoululaiset osallistuvat kotiseurakuntayhteyden jaksoon Kempeleen seurakunnassa.

Tästä saat lisätietoa Pia Rättyältä, rippikoulutyöstä vastaavalta nuorisotyönohjaajalta.