Lapsiparkki

Lapsiparkit jatkuvat tammikuussa 2024.

Tarvitsetko tilapäistä hoitoa lapsellesi?

Lapsiparkki on tarkoitettu 1-5-vuotiaille lapsille.
Lapselle voi laittaa mukaan pienet eväät.
Parkki on maksuton.
Ohjaajina toimivat seurakunnan lastenohjaajat.

Ilmoittautumiset tiistain parkkiin maanantaisin klo 8-15.30 ja perjantain parkkiin saman viikon aikana (ma-to, torstaina klo 14 mennessä).
Kerro ilmoittaessa lapsen nimi, ikä, vanhempien puhelinnumerot sekä mahdolliset allergiat ja sairaudet.

Lapsiparkki Pappilassa (Kuokkamaantie 17) tiistaisin klo 9-11.30 seuraavina päivinä: 23.4., 30.4., 7.5. ja 14.5.
Varaa paikka lapsellesi tekstiviestillä: Hannele Haataja, puh. 0447790046 tai Sari Korhonen, puh. 0400279883.

Lapsiparkki Kokkokankaan seurakuntakeskuksen (Kissaojantie 12) kerhopäädyssä perjantaisin klo 9-11.30 seuraavina päivinä: 19.4., 26.4. ja 3.5.
Varaa paikka lapsellesi tekstiviestillä: Tanja Helenius, puh. 0447790052

Perhe, pitävät toisiaan käsistä kiinni

Perhekerho ja Papupata

Perhekerho

• Maanantaisin klo 9-11 Pappilassa, Kuokkamaantie 17. Ohjaajina Hannele Haataja ja Sari Korhonen. Kevään viimeinen kerta ma 13.5.

• Tiistaisin klo 9.30-11 Kokkokankaan seurakuntakeskuksessa, Kissaojantie 12. Ohjaajina Hilkka Vasala, Aila Törmikoski ja Tanja Helenius. Kevään viimeinen kerta ti 14.5.

• Iltaperhekerho Torstain Touhupaja torstaisin klo 17.30-19 Kokkokankaan seurakuntakeskuksessa seuraavina päivinä: 18.4., 25.4. ja 2.5. Ohjaajina Hannele Haataja ja Sari Korhonen.

Perhekerho on kaikille avoin, maksuton perheiden kohtaamispaikka, johon lasta hoitavat aikuiset voivat kokoontua yhdessä lasten kanssa tapaamaan muita samassa elämäntilanteessa olevia. Kerhoon ei tarvitse ilmoittautua etukäteen.

Perhekerhon yhtenä tavoitteena on toimia muualta Kempeleeseen muuttaneille kotouttavana toimintana ja sieltä on helppo löytää vertaistukea arkeen.

Perhekerhon ohjelmassa on hartaushetki, kahvi- ja mehutarjoilu sekä vapaata leikkiä ja aikuisten keskeistä juttelua. Ohjelmaan sisältyy myös ohjattua toimintaa: lauluja, leikkejä tai askartelua. Perhekerhossa vierailee toisinaan seurakunnan eri työntekijöitä, mutta vastuu toiminnasta on kerhopisteen lastenohjaajilla.

Papupata

• Keskiviikkoisin klo 9-12 Pyhän Kolminaisuuden kirkossa, Piriläntie 190. Ohjaajina Hannele Haataja ja Sari Korhonen. Kevään viimeinen kerta ke 15.5.

Toimintaan voit osallistua oman aikataulusi mukaan klo 9-12 välillä. Toiminta on tarkoitettu kaikenikäisille (perheille, sinkuille, ikäihmisille jne.). Yhteinen ohjelmallinen tuokio noin klo 9.30.

Jokaisella kerralla on myös mahdollisuus omatoimiseen hiljentymiseen kirkossa.