Luonto- ja liikuntapainotteinen päiväkerho Vipeltäjät

to 18.4. klo 13.00

Kokkokankaan seurakuntakeskus

Luonto- ja liikuntapainotteinen päiväkerho Vipeltäjät Kokkokankaan seurakuntakeskuksessa (Kissaojantie 12). Kerho kokoontuu kevään aikana 13 kertaa. Ryhmään otetaan mukaan 10 osallistujaa. Kerhoaika on 2 h/kerta, joka ollaan pääsääntöisesti ulkotiloissa. Kerhossa tehdään pieniä retkiä lähiluontoon. Osallistuva lapsi tarvitsee mukaan oman istuinalustan, eväät (jotka voi syödä ulkona), sään mukaisen vaatetuksen sekä paljon reipasta ulkoilumieltä. Ohjaajat antavat tarvittaessa lisätietoja ohjelmasta. Kerhossa ohjaajina toimivat lastenohjaajat Hannele Haataja ja Sari Korhonen.

• Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille