Pikkuhelppi

on maksutonta lastenhoitoapua kempeleläisille perheille. Elämässä voi tulla eteen erilaisia tilanteita, jolloin tarvitsee tukea ja auttavaa kättä.

Suuren suosion myötä kevään 2024 Pikkuhelppiajat ovat täynnä eikä uusia perheitä enää voida ottaa mukaan toimintaan!

Toimintaa jatketaan syksyllä 2024. Ilmoittautuminen tapahtuu sähköisesti lomakkeella, joka avautuu elokuussa. Syksyn toimintaan täytyy ilmoittautua uudelleen, vaikka olisikin ollut mukana kevään 2024 aikana.

Pohteen Lasten ja perheiden palveluohjaus -sivustolle tästä.

Kempeleen seurakunta tarjoaa kevään 2024 aikana kempeleläisille perheille maksutonta lastenhoitoapua perheen kotona tai lähiympäristössä arkisin virka-aikaan, ei loma-aikoina, noin 1–3 tuntia kerrallaan.

Erityistä syytä lastenhoitoapuun ei tarvita. Apu ei myöskään edellytä kirkon jäsenyyttä tai erillistä asiakkuutta mihinkään.

Viimeiset Pikkuhelppikäynnit tehdään kevään osalta viikolla 20.
Pikkuhelpissä työntekijöinä toimivat seurakunnan koulutetut lastenohjaajat ja diakoniatyöntekijä.

Pikkuhelppityötä tehdään muun viikkotoiminnan ohessa ja pääsääntöisesti Pikkuhelppikäynnit toteutuvat maanantai- ja tiistai-iltapäivisin. Pikkuhelppikäynnit voidaan joutua perumaan henkilökunnan sairastapauksen vuoksi, sillä erillisiä sijaisjärjestelyjä ei ole mahdollista tehdä.

Voit jättää yhteydenottopyynnön lomakkeella tästä. Ilmoittautuminen on suljettu 11.4.

Voit ottaa yhteyttä myös laittamalla tekstarin: Tanja Helenius, puh. 044 7790 052 tai Riikka Kälkäjä, puh. 040 7790 367. Saatuamme yhteydenottopyyntösi olemme sinuun yhteyksissä puhelimitse mahdollisimman pian.

Huom! Palvelu ei ole tilanteisiin missä tarvitaan erityistä tukea tai sosiaalipalvelua.

Pikkuhelpin tietosuojaseloste löytyy tästä.