Katekumenaatin logo

Aikuiskatekumenaatti - Matkalla aikuiseen uskoon

Uutta suuntaa etsimässä

Matkalla-katekumenaattiryhmä

MATKALLA-KATEKUMENAATTIRYHMÄ ON TOISTAISEKSI TAUOLLA. Mikäli olisit kiinnostunut osallistumaan tulevaisuudessa, voit laittaa viestiä Vesalle.

Toimintaperiaatteena on avoin ja rehellinen ajattelu ja keskustelu, jossa jokainen saa puhua omia mietteitään tai olla hiljaakin. Ryhmän aiheet lähtevät liikkeelle ryhmäläisten omista kysymyksistä. Niistä aiheista kukin saa vapaasti ilmaista omat ajatuksensa, oivalluksensa, kysymyksensä, kukin vuorollaan. Toisten ajatuksia ei arvioida vaan kukin puhuu vain omasta puolestaan, ja muita kuunnellen. Näin jokainen saa uusia näkökulmia asioihin, tavalla jossa ei tarvitse pelätä väittelyä tai sitä, että oma mielipide mitätöidään. Keskustelut ovat luottamuksellisia. Ryhmän koko on max 10 henkilöä.

Ryhmän vetäjänä toimii kappalainen Vesa Äärelä, joka on vetänyt näitä ryhmiä vuodesta 2008.

Mikäli olet kiinnostunut ja haluat lähteä Matkalla -katekumenaattiryhmään, ota epäröimättä yhteyttä Vesa Äärelään joko soittamalla 040 7703 819, tai sähköpostilla vesa.aarela@evl.fi

Matkalla -ryhmä liittyy evankelis-luterilaisen kirkon aikuiskatekumenaattityöhön.

Lisätietoja katekumenaattityöstä saat myös sivulta http://notes.evl.fi/aikuinenusko.nsf/start

Yleisen seurakuntatyön lähiesihenkilö, kappalainen