kaunis auringonlasku kaislikossa

Sururyhmät

Tervetuloa sururyhmään keväällä 2024

Sururyhmä on läheisensä menettäneille tarkoitettu ryhmä, joka kokoontuu keväällä 2024 kuusi kertaa. Ryhmässä Ryhmän aloittaessa läheisen kuolemasta tulisi olla kulunut kaksi-kuusi kuukautta, ei kuitenkaan kahta vuotta enempää.

Mikä on sururyhmä?

Sururyhmä on paikka, jossa surevilla on tilaa ilmaista ja kuulla erilaisia surun tunteita ja puhua surusta. Parhaimmillaan ryhmä tarjoaa sureville aidon kokemuksen kuulluksi ja ymmärretyksi tulemisesta. Sururyhmä on seurakunnan järjestämää toimintaa.

Ryhmään ilmoittaudutaan soittamalla diakoni Tarja Ervastille arkisin klo 9-15. Tarjan puhelinnumero on 040 7790 368 ja sähköposti tarja.ervasti@evl.fi.

Ryhmään otetaan mukaan kuusi ryhmäläistä ilmoittautumisjärjestyksessä. Ryhmän vetäjinä ovat diakoni Tarja Ervasti ja kappalainen Teemu Riihimäki.

Sururyhmän ensimmäinen kokoontuminen on torstaina 14.3.2024 klo 17.

Sururyhmän kokoontumispaikka: Kokkokankaan seurakuntakeskus, kulmakahvila (kissaojantie 12, 90450 Kempele)