Nuorille

Nuori - Olemme Lähellä Sinua

Me Kempeleen seurakunnan nuorisotyöntekijät olemme sinua varten.

Kempeleen seurakunta tarjoaa nuorille läsnäolevaa ja merkityksellistä toimintaa, sekä levollisuutta meluavan maailman keskelle. Kohtaamme jokaisen lempeästi omana itsenään. Pyrimme mahdollistamaan kristillisen yhteyden kokemisen ja autamme uskonelämän etsinnässä. Kuljemme jokaisen rinnalla, minne elämänpolku ihmistä viekin.

Käytyäsi rippikoulun sinun on mahdollista ilmoittautua mukaan isos- ja kerhonohjaajatoimintaan. Ilmoittautumaan pääset tästä.

Siunausta talveesi!

Rippikoulu:

Rippikoulujen kotiseurakunnan toimintaan osallistumisen jakso on käynnissä ja leirikesää odotellaan jo innolla!

Nuortenillat Pappilassa:

Nuortenillat ovat rentoja tapaamisia nuorten kesken torstaisin klo 19-21. Illat tarjoavat mielekästä yhteistä tekemistä vaihtuvien teemojen kautta, hyvää ruokaa, sekä hupia, huumoria ja hartautta.

Kaikista nuortenilloista ilmoitetaan erikseen Instagramissa sekä isosten Whatsapp-ryhmissä.

Tervetuloa nautiskelemaan yhdessä hyvästä seurasta!

Nuortenillat kevätkaudella 2024 Pappilassa torstaisin klo 19-21:

11.1. / 18.1. / 25.1. / 1.2. / 8.2. / 15.2. / 22.2. / 29.2. / 7.3 / 14.3. / 21.3 / 4.4. / 11.4 / 18.4. / 25.4. / 2.5. / 9.5. / 16.5.

28.3 Nuorten pääsiäisjuhla kiirastorstaina, messu kirkossa 19.00 ja juhlat jatkuu Pappilassa

23.5. Kauden päätösbileet klo 18-21 Pappilassa!

Syksyllä koittaa myös ikimuistoinen matka Maata näkyvissä festivaaleille 15-17.11.2024! Kysy lisätietoa Antilta!

Vilkaise täältä miltä meininkimme näyttää!

Seurakunnan nuorilla on oma kummikohde Tansaniassa. Tuemme albinismin kanssa eläviä lapsia.

Ihmiset, joilla on albinismi, kokevat monenlaista syrjintää ja varsinkin maaseudulla suoranaista vainoa.

Kirkko työskentelee uutterasti albinismiin kohdistuvien haitallisten uskomusten muuttamiseksi. Yksi tärkeä keino on kristillinen lähetystyö. Kirkko pyrkii toimimaan Raamatun opin mukaisena esimerkkinä lähimmäisenrakkaudesta ja opettamaan oikeaa tietoa albinismista.

Tärkeää on myös se, että lapset voisivat käydä koulua. Tavoitteena on löytää albiinolapsille ja nuorille turvallinen koulu- ja opiskelumahdollisuus. Kummituen avulla tuetaan albiinolasten koulunkäyntiä. Tuen vie perille Suomen Lähetysseura.