Kukkiva pihlaja, lapsia leikkimässä

Kempeleen seurakunnan koululaisten kesätoiminta

1.-2.-luokan oppilaille (kevään luokka-asteen mukaan)

Koululaisten kesätoiminta 2024 ajalla 3.-20.6. (maanantaista perjantaihin, paitsi juhannusviikolla toimintaa ei ole enää pe 21.6.) klo 9-15 päivittäin.

Ilmoittautuminen avautuu 1.5. Ilmoittaudu tästä.

Kempeleen seurakunnan koululaisten kesätoiminta on ollut suosittua ja kaivattua. Resurssiemme vähentyessä pystymme tarjoamaan kesätoimintamahdollisuutta entistä vähemmän, minkä takia olemme rajoittaneet osallistumisen vain koulun 1. tai 2. luokan juuri päättäneille.

Jotta mahdollisimman moni pääsisi edes yhdeksi viikoksi kesätoimintaan, järjestämme ilmoittautumisen viikoksi kerrallaan siten, että ilmoittautuja voi ilmoittaa ensisijaisen viikkotoiveen lisäksi myös kaksi muuta viikkoa. Ensiksi täytämme ensisijaisten toiveiden mukaiset viikot ja mikäli tilaa jää, toiselle ja kolmannelle tilalle ilmoitetun viikon. Lapsi voi siis päästä kaikille kolmelle viikolle kesäkerhoon, mutta vain, jos toiset viikot eivät ole jo tulleet täyteen korkeammalle ensisijaisuusasteelle ilmoittautuneista. Ilmoittautuminen avautuu toukokuun alkupuolella.

Kesätoimintaan osallistujalla tulee olla mukana omat eväät, seurakuntakeskuksessa on jääkaapit ja mikroaaltouunit, ruuan säilyttämiseen ja lämmittämiseen. Ruokaa kannattaa ottaa tarpeeksi, syömme lounaan noin klo 11 ja välipalan klo 13-14. Mukaan kannattaa varata myös juomapullo, varsinkin jos sää on lämmin.

Toimintaan kuuluu paljon ulkoilua (säävaraus) ja muutenkin toimitaan lapsilähtöisesti huomioiden se, että lapset ovat kesälomalla. Teemme mahdollisesti kävellen pieniä retkiä lähiympäristöön.

Ohjattua toimintaa tarjotaan päivittäin.

Lisätietoja toiminnasta voi kysyä

Lähiesihenkilö: Tanja Helenius 044 7790 052