Ihmisten kädet ja jalat piirissä ruohikolla

Lapset ja perheet

Olet lämpimästi tervetullut kaikkeen toimintaamme!

Kempeleen seurakunnalla on aktiivista varhaiskasvatusta ja perhetoimintaa. Jokaisena arkipäivänä seurakuntamme tiloissa järjestetään toimintaa lapsille ja perheille. Meillä on viisi lastenohjaajaa ja toimipisteinämme ovat Kokkokankaan seurakuntakeskus, Pyhän Kolminaisuuden kirkko ja Pappila.

Varhaiskasvatuksen tiimin lähiesihenkilönä toimii lastenohjaaja Tanja Helenius.

Varhaiskasvatuksen ja perhetyön tietosuojaseloste löytyy tästä

Kempeleen seurakunnan varhaiskasvatussuunnitelma

Ajankohtaista

• Päiväkerhoihin ilmoittautuminen kaudelle 2024-2025 tästä. Kerhoon otetaan 2-5-vuotiaita lapsia. Lue lisää päiväkerhotoiminnasta täältä.

• Iltaperhekerho Torstain Touhupaja to 18.4., 25.4. ja 2.5. klo 17.30-19 Kokkokankaan seurakuntakeskuksen kerhopäädyssä.

• Maksuton lapsiperheiden keittolounas tiistaina 7.5. klo 11 Kokkokankaan seurakuntakeskuksen salissa, ruokaa varattu 100 hengelle. Lounas sisältää keiton, leivän, mehun ja veden. Tervetuloa syömään yhdessä!

• Viimeiset kerhokerrat kevät 2024: Pappilan perhekerho ma 13.5., Kokkokankaan perhekerho ti 14.5., Papupata ke 15.5. ja Kokkokankaan päiväkerhot 16.5.

• Perhekerhojen ja Papupadan yhteinen ulkoilukerho Kokkokankaan seurakuntakeskuksen pihapiirissä ti 21.5. klo 9.30-11.30. Ohjelmassa makkaranpaistoa, yhteistä ohjelmaa ja vapaata oleskelua. Huonon sään sattuessa Kokkokankaan kerhotiloissa.

• Luontokirkko ja perheiden kevätjuhla to 23.5. klo 17 Kokkokankaan seurakuntakeskuksen pihapiirissä. Ohjelmassa hartaushetki, toimintapisteitä ja yhteisjumppa. Lopuksi pientä tarjottavaa.

• Kesäiset perhekerhot ti 25.6. ja ke 26.6. klo 9.30-11.30 Kokkokankaan seurakuntakeskuksen pihapiirissä (sateen sattuessa kerhotiloissa). Ohjelmassa yhteisleikkejä ja muuta mukavaa kesäistä touhua. Pientä tarjoilua.

Päiväkerhot Linkki avautuu uudessa välilehdessäon kirkon toimintaa 2-5 -vuotiaiden lasten parissa.

Perhetoimintaan Linkki avautuu uudessa välilehdessäovat tervetulleita äidit, isät, tädit, sedät, mummot ja papat yhdessä lasten kanssa. Perhekerhot kokoontuvat maanantaisin klo 9-11 Pappilassa (Kuokkamaantie 17) sekä tiistaisin klo 9.30-11 ja torstaisin iltaperhekerho klo 17.30-19 Kokkokankaan seurakuntakeskuksessa  (Kissaojantie 12). Kohtaamispaikkatoiminta Papupata kokoontuu keskiviikkoisin klo 9-12 kirkossa (Piriläntie 190).

Lapsiparkki Pappilassa ja Kokkokankaan seurakuntakeskuksessa. Parkkiin täytyy ilmoittautua etukäteen tekstiviestitse. Tarkemmat tiedot tästä.

Seurakunta järjestää 1.-2.-lk:n oppilaille (kevään luokka-asteen mukaan) kesätoimintaa.

Voit seurata meitä myös InstagramissaLinkki avautuu uudessa välilehdessä ja FacebookissaLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Maksuton lapsiperheiden keittolounas kerran kuukaudessa tiistaisin