Leirikeskus Luurinmutka

Luurinmutkan kuva

Kurtinlammentie 9, 91600 Utajärvi

Jos haluat vuokrata leirikeskusta, täytä tarjouspyyntölomake linkistä.

Leirikeskus Luurinmutkan tarjouspyyntölomake

Levon ja rauhan tyyssija

Leirikeskus Luurinmutka sijaitsee Utajärvellä Oulujoen rannalla

Kaunis luonto ja upea jokimaisema luovat huikaisevat puitteet erilaisten tilaisuuksien ja leirien järjestämiselle. Pihapiirissä on uuden tasokkaan majoitusrakennuksen lisäksi erillinen koulutustila sekä takka- ja saunarakennus. Viimeisimpänä alueelle on rakennettu kaunis kota, jossa on mahdollista grillailla samalla, kun katselee kaunista jokimaisemaa.

Koulutusmahdollisuus

Leirikeskuksessa on nykyaikaiset AV-laitteet

Joen rannassa sijaitsee koulutustila, jossa on 30 hengen hyvin varustettu luokkahuone. Luokasta löytyy dokumentti- ja dataprojektori, valkokangas, dvd-soitin, taulu-tv ja valkoinen tussitaulu.

Majoitustilat

Luurinmutkan majoitusrakennus on valmistunut vuonna 2010

Tilaa on 39 yöpyjälle. Rakennuksessa on 9 neljän hengen huonetta ja 3 yhden hengen huonetta, joista yksi on invahuone. Jokaisessa huoneessa on oma vessa ja suihku sekä ovi terassille, josta avautuu kaunis jokimaisema.

Ruokailu

Ruokailutila sijaitsee majoitusrakennuksessa

Tarjoilutilassa on 50 asiakaspaikkaa. Tila toimii myös mainiona opetustilana AV-laitteineen.

Takka- ja saunatila

Vuonna 1990 rakennetussa ryhmätilassa

on sauna, johon mahtuu 10 henkilöä kerrallaan. Saunarakennukseen valmistellaan korjausremonttia.

Vuokraus ja tiedustelut:

Kirkkoherranvirasto p. 08-5614 500, kempeleen.seurakunta(at)evl.fi

Juhla- ja keittiöpalvelut p. 044-7790 069, johanna.lahtela(at)evl.fi

Seurakunnan tilojen vuokraushinnaston löydät täältä.