Kokkokankaan seurakuntakeskus

Kokkokankaan srk-keskuksen kuva

Kissaojantie 12, 90450 Kempele

Kokkokankaan seurakuntakeskus on vihitty käyttöön 28.9.2003.

Seurakuntakeskuksen sali on vuokrattavissa. Vuokraamme tilaa siunaus- ja muistotilaisuuskäyttöön perjantain ja lauantain osalta sekä hääjuhlakäyttöön sunnuntain osalta ja juhannusaattona.

Seurakunnan tilojen vuokraushinnaston löydät täältä.

Salin etuosassa on istumapaikat 220 henkilölle ja salin tarjoiluosassa on istumapaikat 240 henkilölle.

Kokkokankaan tiloissa on myös päiväkerho- ja perhekerhotiloja, diakoniatoimisto sekä seurakunnan juhlapalveluiden toimistotilat.

Kokkokankaan seurakuntakeskuksessa sijaitsee myös kirkkoherranvirasto ja työalojen toimipisteet.

to 25.4. klo 12.00

Eläkeläisten päiväpiiri

Eläkeläisten päiväpiiri. Vieraita Pyhäjoen seurakunnasta.
to 25.4. klo 13.00

Luonto- ja liikuntapainotteinen päiväkerho Vipeltäjät

Luonto- ja liikuntapainotteinen päiväkerho Vipeltäjät Kokkokankaan seurakuntakeskuksessa (Kissaojantie 12). Kerho kokoontuu kevään aikana 13 kertaa. Ryhmään otetaan mukaan 10 osallistujaa. Kerhoaika on 2 h/kerta, joka ollaan pääsääntöisesti ulkotiloissa. Kerhossa tehdään pieniä retkiä lähiluontoon. Osallistuva lapsi tarvitsee mukaan oman istuinalustan, eväät (jotka voi syödä ulkona), sään mukaisen vaatetuksen sekä paljon reipasta ulkoilumieltä. Ohjaajat antavat tarvittaessa lisätietoja ohjelmasta. Kerhossa ohjaajina toimivat lastenohjaajat Hannele Haataja ja Sari Korhonen.
pe 26.4. klo 19.00

Soi kunniaksi Luojan! - Olli Kinnusen urkukonsertti

Urkuimprovisointia, urkumusiikkia ja yhteisvirsiä Kokkokankaan virtuaaliuruilla.

Flyygelikonsertti

Flyygelin kiitoskonsertti
ma 29.4. klo 18.00

Seurakuntailta

Seurakuntailta ma 29.4. klo 18
Kokkokankaan srk-keskuksessa,
Kissaojantie 12

Illan aihe: Armolahjat, osa 2

Raamattuopetus: Helena Suni ja Keijo Kaikkonen
Puhe: Erja Oikarinen

Puheita, ylistyslauluja, rukousta, kahvit.
ti 30.4. klo 9.00

Kokkokankaan avoimet ovet

Avoimet ovet
Kokkokankaan seurakuntakeskuksen salissa,
Kissaojantie 12

tiistaina klo 9-12:
30.1.
27.2.
26.3.
30.4.

Tarjolla kahvia ja tee sekä pientä tarjottavaa.
Vapaata olemista ja mahdollisuus
hiljentymiseen salin etuosassa.